Az Ön kosara jelenleg üres.
X

Keresési eredmények

 
Szállítási feltételeink ismertetése

Szállítási feltételek

 

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő e-mail-es, telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át. A küldeményeket FÁMA futárszolgálattal házhoz vagy GLS csomagpontra szállítjuk. Egyeztetés után lehetőség van GLS futárszolgálattal is a házhoz szállítás, de külön árral számolva. Lehetőség van személyes átvételre is piliscsabai telephelyünkön egyeztetés után, itt bankkártyával való fizetés nem lehetséges. Futárszolgálat választása esetén három kézbesítési kísérlet vállalunk! A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét, nyomonkövethetőségi linket. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek.

Szállítási határidő raktáron lévő termékekre: 1-5 munkanap (a gyakorlat szerint 2 munkanap). Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, email-en tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Javasoljuk, olyan címet adjon meg szállítási címként, ahol Ön 8-17 óra között elérhető (lakás- ha otthon tartózkodik, esetleg szomszéd, vagy munkahely (ennek nevét is feltétlenül adja meg a saját neve mellett).

Külföldre való szállítás egyedi díj ellenében lehetséges, csak előreutalással tudjuk teljesíteni, utánvétet nem tudunk beszedni!

Szállítási díjak Magyarország területére
Rendelés összeg (Ft)
Alsó határFelső határSzállítási módFizetési módÖsszeg (Ft)
03 999FutárszolgálatUtánvét1 990
03 999FutárszolgálatBanki előre átutalás1 690
03 999FutárszolgálatOnline kártyás fizetés1 690
4 00029 999FutárszolgálatUtánvét1 790
4 00029 999FutárszolgálatBanki előre átutalás1 490
4 00029 999FutárszolgálatOnline kártyás fizetés1 490
30 000nincsFutárszolgálatbármelyingyenes
03 999GLS CsomagpontUtánvét1 690
03 999GLS CsomagpontBanki előre átutalás1 490
03 999GLS CsomagpontOnline kártyás fizetés1 490
4 00029 990GLS CsomagpontBanki előre átutalás1 190
4 00029 990GLS CsomagpontOnline kártyás fizetés1 190
4 00029 999GLS CsomagpontUtánvét1 390
30 000nincsGLS Csomagpontbármelyingyenes
0nincsSzemélyes átvétel Piliscsabánbármelyingyenes

  • Előreutalás esetén Bankszámlánkat az CIB BANK, Budapest CIBHHUHB-nél vezetjük. Számlaszámunk: Online Áruházak Kft.. 10700732-69184329-51100005
  • Utánvét esetén Utánvét esetén a megrendelt termék átvételekor Ön a futárnak fizeti ki az áru értékét és a szállítási és utánvétel költségét. A futárnál bankkártyával is fizethet.

GLS Csomagpontok 270 településen több mint 700 átvevőhelyen találhatóak. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Magyar ÁFA-s számlát a csomagban találja mindkét esetben.

Ha megrendelésével kapcsolatban segítségre van szüksége, hívja Ügyfélszolgálatunkat a +36309849707 telefonszámon.E-mailes kapcsolattartást szívesebben fogadjuk!

Kérjük, a csomag sértetlenségét szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 
Fizetési megoldás
Top