Gyakran ismételt kérdések
1. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a regisztrációmról?
Két eset lehetséges ilyenkor:
1.El lett írva a regisztrációban az e-mail cím. Így a meg adott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást. Ezt általában 1-2 napon belül észleljük, de mivel telefonos elérhetőséget nem látunk, ezért ha egyértelmű az e-mail címben az elírás oka, akkor a megfelelő e-mail címre jelezzük, hogy a regisztrációkor elírta az e-mail címet és kérjük, hogy ismételje meg a regisztrációt a jó e-mail címmel, mert a kedvezménykártya e-mail címhez kötődik!
2. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a regisztrációról, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén.
2. Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
Minden esetben, ha nem kap visszaigazolást a leadott megrendelésről érdemes felhívnia munkatársunkat a +36309849707 telefonszámon, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy beérkezett-e hozzánk.
Három eset lehetséges ilyenkor:
1. El lett írva a megrendelésben az e-mail cím. Így a megadott rossz e-mail címre próbálja a rendszerünk továbbítani a visszaigazolást. Ezt általában 1-2 napon belül észleljük és telefonon egyeztetünk e-mail címet.
2. Megrendelésnél nem nyomta meg a rendelés elküldése nevű, zöld gombot. Ebben az esetben valóban nem jelenik meg rendszerünkben a megrendelés. Ilyenkor nem tudjuk észleli a problémát, mivel nem érkezik be hozzánk adat.
3. Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén!
3. Miért nem kaptam e-mailt a csomagfeladásról?
Levelező rendszere levélszemét vagy SPAM-ként kezeli az általunk küldött e-mailt. Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a rendeléséről, kérjük, ellenőrizze a levelezőrendszere levélszemét mappáját is (SPAM), különösen ajánlott ez a citromail és hotmail levelezőrendszerek esetén!
4.Miért nem tudom elküldeni a megrendelésemet?
Ha nem tudja elküldeni a megrendelését, mert a rendszer nem engedi túl az adatlap kitöltésén, akkor valamely kötelezően kitöltendő mező hiányzik vagy hibás formátumú a megrendelőn.
Érdemes átolvasni még egyszer a megrendelőt piros hibaüzenetet keresve.
Ebben az esetben rendszerünk automatikusan jelzi kollégánknak a hiba forrását és ha a megrendelőn voltak elérhetőség pl. telefonszám vagy e-mail cím, akkor minden esetben felszoktuk venni a kapcsolatot a megrendelővel és elhárítjuk a hiba okát.
5.Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A szállítási idő a raktáron lévő termékekre: 1-5 munkanap (a gyakorlat szerint 2 munkanap). Amelyik terméknek ettől eltér a szállítási ideje, azt az adott termék mellett jelezzük. Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, telefonon tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Pontosabb időpontot nem tudunk adni, mert ez a szállítás terítőhálózaton keresztül történik, és nem célfuvar.
6.Honnan fogom megtudni, hogy feladták a csomagomat?
Mikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak, akkor a vásárlóinknak a megrendelésben feltüntetett e-mail címre küldünk egy értesítést a csomag várható napjáról. Ebben az e-mailben feltüntetjük a futárszolgálat telefonszámát és a csomag hivatkozási számát, mellyel a szállítás napján érdeklődhetnek a a futárszolgálatnál a szállítás pontos várható időpontjáról.
Amennyiben telefonon adta le megrendelését és nem rendelkezik e-mail címmel, abban az esetben munkatársunk telefonon értesíti a feladás megtörténtéről.
7.Mennyi garancia van a termékekre?
Az általunk forgalmazott minden műszaki termékre minimum 1 év garancia van, amennyiben ennél több garancia vonatkozik a termékre, azt lehetőség szerint a termék leírásában feltüntetjük.
A termékek hivatalos szervizének elérhetősége általában rajta van a garancia papíron, de ha nem találja, akkor vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot, hogy a megfelelő szervizbe irányíthassa Önt.
8.Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?
A meghibásodott termékeket el kell jutatnia a hivatalos márkaszervizbe, a lepecsételt garanciapapírokkal együtt.
9.Van-e üzletük, ahová bemehetek kipróbálni vagy megvenni a terméket?
Üzlettel nem rendelkező webáruház lévén kipróbálásra vagy megrendelés nélküli vásárlásra nem áll módunkban alkalmat illetve helyet biztosítanunk.
10.Van-e lehetőség a személyes átvételre?
Személyes átvételre természetesen biztosítunk lehetőséget, ilyen esetben a megrendelésnél kérjük jelezze ilyen jellegű szándékát és amint beszerzésre került a megrendelt termék, felvesszük Önnel a kapcsolatot és megbeszéljük, hogy hol és hogyan juthat hozzá a megrendelt áruhoz.
11.Regisztráltam a hírlevélre kaptam 1 500 kedvezmény pontot. A vásárlásnál miért nem vonódott le?
A termékek alatt látható
jel, azt mutatja, hogy az adott termék megvásárlásakor kedvezménykártyán jóváírt pontokból az adott termék árából mennyi fizethető ponttal (1 pont = 1 forint). Tehát a megvásárolni kívánt termékek árát csak a
jel mellett található mértékben csökkenthetjük kedvezménypontokkal! A teljes összeget nem
tudja egy összegben levásárolni.
A kedvezménykártya felhasználási útmutató részletesebben a kedvezménykártya menüpont alatt olvasható.
12.Miért nem vonódott le a termék árából a kedvezménypont?
Három eset lehetséges:
a. A megvásárlásra szánt termék árából nincsenek levonható kedvezménypontok.
Nem minden termék árából vonhatók le pontok. Kérjük, figyelje a termékek alatt
található
jelet. Csak annyi pont vonható le a termék árából, amennyi a
jel
mellett található.
b. Nem ugyanazzal az e-mail címmel vásárolt, mint amelyikkel regisztrált vagy
amelyikkel előzőleg vásárolt. Ez fakadhat abból a problémából is, hogy esetleg
regisztrációkor vagy az előző vagy a mostani vásárlásánál elírta az e-mail címet.
Ilyenkor a rendszer nem ismeri fel a kedvezménykártyát, mert azt e-mail címhez
köti.
c. Sajnos, nem minden böngésző beállítás engedi, hogy a kosárban beleszámítódjon a
levonható pontérték.
Akármelyik eset is áll fenn kérjük, hívja fel ügyfélszolgálatunkat, vagy írja meg
panaszát e-mailben, hogy orvosolhassuk a problémát.
13.Miért nincs minden termék alatt levonható kedvezménypont?
Azon termékek alatt találhatók kedvezménypontok, melyek árából módunk van
Önöknek további árkedvezményt adni.