Az Ön kosara jelenleg üres.
X

Keresési eredmények

 
Szállítási feltételeink ismertetése

Szállítási feltételek

 

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő e-mail-es, telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át. A küldeményeket GLS futárszolgálattal házhoz vagy GLS csomagpontra vagy Pick Pack Pontra szállítjuk. Lehetőség van személyes átvételre is budapesti telephelyünkön. Futárszolgálat választása esetén három kézbesítési kísérlet vállalunk! A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Szállítási határidő raktáron lévő termékekre: 1-5 munkanap (a gyakorlat szerint 2 munkanap). Raktáron esetleg nem lévő termékek vásárlása esetén, email-en tájékoztatjuk a vevőt a szállítási határidőről. Javasoljuk, olyan címet adjon meg szállítási címként, ahol Ön 8-17 óra között elérhető (lakás- ha otthon tartózkodik, esetleg szomszéd, vagy munkahely (ennek nevét is feltétlenül adja meg a saját neve mellett).

Szállítási díjak Magyarország területére
Rendelés összeg (Ft)
Alsó határFelső határSzállítási módFizetési módÖsszeg (Ft)
024 999Futárszolgálatbármely1 290
024 999FutárszolgálatUtánvét1 490
25 000nincsFutárszolgálatbármelyingyenes
0nincsSzemélyes átvétel Bp-i irodánkbanbármelyingyenes
024 999Pick Pack Pontbármely690
024 999Pick Pack PontUtánvét790
25 000nincsPick Pack Pontbármelyingyenes
024 999GLS Csomagpontbármely890
024 999GLS CsomagpontUtánvét1 090
25 000nincsGLS Csomagpontbármelyingyenes

  • Előreutalás esetén Bankszámlánkat az CIB BANK, Budapest CIBHHUHB-nél vezetjük. Számlaszámunk: Online Áruházak Kft.. 10700732-69184329-51100005
  • Utánvét esetén Utánvét esetén a megrendelt termék átvételekor Ön a futárnak fizeti ki az áru értékét és a szállítási és utánvétel költségét. A futárnál bankkártyával is fizethet.

Pick Pack csomagponton hétfőtől-vasárnapig átlagban 08.00 - 20.00 óra között vehető át a csomag készpénz fizetéssel, illetve lehetőség van az üzletek 70%-ban már bankkártyás fizetésre is. Az OMV és MOL töltőállomásokon is átvehetőek a csomagok, akár éjjel-nappal. A csomagot 7 munkanapig tároljuk a kiválasztott Pick Pack Ponton, plusz 7 munkanapig hosszabbítható, utána visszaszállításra kerül hozzánk. A Pick Pack Ponton az átadás során fényképes igazolványt kérhetnek az átvevőtől az érvényes jogszabályoknak megfelelően.

GLS Csomagpontok 270 településen több mint 700 átvevőhelyen találhatóak. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Magyar ÁFA-s számlát a csomagban találja mindkét esetben.

Ha megrendelésével kapcsolatban segítségre van szüksége, hívja Ügyfélszolgálatunkat a 06-21-201-0004 telefonszámon.

Kérjük, a csomag sértetlenségét szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 
Fizetési megoldás
Simple fizetési tájékoztató
Top